Nasi partnerzy

logo LS

Wyszukiwarka

Klub Wędrowca

Klub Wędrowca to działająca przy Szkole 707 grupa pasjonatów turystyki. Pod hasłem „W sobotę nie ma nas w domu” uczniowie pod opieką p. Ireny Panowicz zwiedzają najciekawsze zakątki naszej okolicy, poznają ciekawe miejsca i ich historię.

Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy.

klub-wedrowca-na-chojnikW sobotę spotkaliśmy się w Parku Norweskim, czyli w miejscu, w którym poprzednio się rozstaliśmy. Wyruszyliśmy ścieżkami suchego zbiornika do Podgórzyna,...
zaproszenie-na-wycieczke-klubu-wedrowcSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca zaprasza na wycieczkę grupy starszej. 10.03.2018r. o godz. 9.00 spotykamy się w Parku Norweskim....
klub-wedrowca-u-schaffgotschowDzisiaj 17.02.2018r. byliśmy na wycieczce KLUBU WĘDROWCA. Szliśmy od Pałacu w Staniszowie, zwiedzając Witoszę, Pałac Schaffgotschów w Cieplicach, Park...
klub-wedrowca-zapraszaSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca zaprasza na wycieczkę grupy młodszej. 17.02.2018r. o godz. 9.30 spotykamy się w Staniszowie. Wspinamy się...
wycieczka-klubu-wedrowca-do-palacu-na-wodzieW piękny dość kapryśny, sobotni ranek, wybraliśmy się  na kolejną wycieczkę Klubu Wędrowca. Wędrując spod Paulinum polnymi ścieżkami, dotarliśmy do...
klub-wedrowca-zaprasza-na-wycieczkeSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy młodszej zaprasza na drugą w tym roku szkolnym wycieczkę. 11.11.2017r. o godz. 9.30 spotykamy się...
klub-wedrowca-na-kozincuDzisiaj byliśmy na wycieczce z Klubu Wędrowca. Było super. Naszymi celami były: Pałac w Dąbrowicy, Koziniec oraz Pałac Paulinum. Najbardziej podobało mi...
zaproszenie-na-wycieczke-klubu-wedrowca-grupa-starszaSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza na drugą w tym roku szkolnym wycieczkę. 21.10.2017r. o godz. 9.00 spotykamy się...
klub-wedrowca-w-wojanowie-i-lomnicyDzisiaj byliśmy na 13 kilometrowej wycieczce grupy starszej. Startowaliśmy z ZAMKU W KARPNIKACH, a naszymi celami były – PAŁAC WOJANÓW, PAŁAC ŁOMNICA,...
klub-wedrowca-w-karpnikachCZĘŚĆ 1. Dzisiaj z Klubem Wędrowca byliśmy na … Zamku w Karpnikach !!! Było fajnie. Nie uwierzycie co mój tata znalazł - Prawdziwka… CZĘŚĆ 2. Prawie...
klub-wedrowca-zaparsza-na-wycieczkeSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza na drugą w tym roku szkolnym wycieczkę. 30.09.2017 o godz. 9.00 spotykamy...
zaproszenie-na-wycieczke-klubu-wedrowca-grupa-mlodszaSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy młodszej zaprasza na pierwszą w tym roku szkolnym wycieczkę. 23.09.2017r. o godz. 9.30 spotykamy...
klub-wedrowca-w-siruwieW sobotę odbyła się wycieczka szkolna z Klubu Wędrowca. W trakcie wycieczki widzieliśmy Kamień Waloński i wgłębienia w skale. Spotkaliśmy zaskrońca, który...
klub-wedrowca-w-srebrnym-potokuW piątkowe popołudnie wyruszyliśmy z Przełęczy Kowarskiej na dwudniową wędrówkę przez Grzbiet Lasocki. Nocowaliśmy w Srebrnym Potoku w Jarkowicach. Trasa...
wycieczka-klubu-wedrowca-bajkowym-szlakiemW sobotę 13.05.17 wyruszyliśmy z Przełęczy Okraj na kolejną wycieczkę Klubu Wędrowca, tym razem wędrowaliśmy Bajkową Ścieżką w poszukiwaniu Karkonoskich...
zaproszenie-na-kolejna-wycieczke-klubu-wedrowcaSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza na kolejną w tym roku szkolnym wycieczkę: 01.04.2017r. o godz. 9.00...
wycieczka-dommm Wsobotę (28.01.17) pomimo dużego mrozu (-13 stopni C ) postanowiłam wziąć udział w trzeciej w tym roku szkolnym wycieczce Klubu Wędrowca, grupy młodszej....
klub-wedrowca-zaaprasza-nnnSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy młodszej zaprasza na trzecią w tym roku szkolnym wycieczkę: 28.01.2017 o godz. 9.30 spotykamy się...
zaproszeniemmmm-nbhSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza na trzecią w tym roku szkolnym wycieczkę: 26.11.16 o godz. 9.00 spotykamy się na...
klub-wedrowca-w-rud-janW sobotę 05.11.16 spotkaliśmy się na Przełęczy Kowarskiej, aby wyruszyć na kolejną wycieczkę Klubu Wędrowca. Najpierw żółtym szlakiem powędrowaliśmy na...
zaproszenie-na-wycieczke-klmnbytbsaSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza na drugą w tym roku szkolnym wycieczkę: 05.11.16 o godz. 9.00 spotykamy...
klub-wwwwwDzisiaj (22.10.2016 r) odbyła się druga w tym roku szkolnym wycieczka Klubu Wędrowca grupy młodszej. Pomimo mroźnej temperatury wyjechaliśmy z domu, żeby...
zaproszenie-na-wycieczke-klmnbytdresvct Szkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy młodszej zaprasza na drugą w tym roku szkolnym wycieczkę: 22.10.2016 o godz. 9.30 spotykamy się na...
klub-wedrowca-lyk-historiiDzisiaj (01.10.16) wyruszyliśmy na pierwszą w tym roku szkolnym wycieczkę grupy starszej. W kilometrach, jak na nas, była  to długa trasą, ale w...
zaproszenie-na-wycieczke-klubu-wedrwcazzzftreSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza na pierwszą w tym roku szkolnym wycieczkę: 01.10.2016 o godz. 9.00 spotykamy się...
klub-wedrowca-na-sokolikachcgdtwmkj   Pomimo zapowiadanego deszczu na sobotę, postanowiłam wziąć udział w pierwszej w tym roku szkolnym wycieczce Klubu Wędrowca. Naszym celem była Góra...
zaproszenie-na-wwwwwwwSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy młodszej zaprasza do uczestnictwa w pierwszej w tym roku szkolnym wycieczce: 17.09.2016 o...
wedrowcy-na-kolorowmmmmm  W sobotę 11.06.2016r. wybraliśmy się na ostatnią wycieczkę w tym roku szkolnym. Spotkaliśmy się w Raszowie pod kościołem. Weszliśmy do środka i...
relacja-z-wyc Dnia 04.06.2016r. wybraliśmy się na kolejną wycieczkę z Klubu Wędrowca. Tym razem spotkaliśmy się na Przełęczy Kowarskiej, skąd ruszyliśmy szlakiem...
zaproszenie-na-wycieczke-klmnbytdres   Szkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy młodszej zaprasza wszystkich Wędrowców do uczestnictwa w czwartej i ostatniej w tym roku...
zaproszenie-na-wycieczke-klmnbytmnioSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza do uczestnictwa w czwartej w tym roku szkolnym wycieczce:  04.06.16 o godz. 9.00...
sprawozdanie-z-wyW sobotę byliśmy na wycieczce. Najpierw wędrowaliśmy do miejsca, w którym mieliśmy  odpocząć. W trakcie drogi Tata zobaczył ładny kamień, więc go wziąłem....
klub-wedrow-dserSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy KLUB WĘDROWCA grupy młodszej zaprasza do uczestnictwa w trzeciej w tym roku szkolnym wycieczce. 14.05.16r. o...
sprawozdanie-z-wycieczki-klubu-weW sobotę byliśmy na wycieczce z Klubu Wędrowca. Było bardzo ciężko iść pod górkę, ale po pewnym czasie zatrzymaliśmy się przy wodospadzie. Pan przed...
zaproszeniebjurSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza do uczestnictwa w trzeciej w tym roku szkolnym wycieczce:   16.04.16 o godz....
klub-wedrowca-na-zamku  W sobotę 07.11.15 r. pomaszerowaliśmy na czwartą wycieczkę Klubu Wędrowca. Pogoda nam nie sprzyjała, ale postanowiliśmy jednak wyruszyć w trasę nie...
wedr  Szkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza na  wycieczkę: 07.11.2015 o godz. 9.30 spotykamy się na Przełęczy Karpnickiej...
klub-wedrowcaW piękną słoneczną sobotę pomaszerowaliśmy zielonym szlakiem z Mysłakowic do Staniszowa na Witoszę i dalej żółtym do Dworu Czarne. Widzieliśmy: Skalną...
znwkwSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy młodszej zaprasza na wycieczkę:  24.10.2015r. o godz. 9.30 spotykamy się pod Domem Tyrolskim w...
klub-wedrowca-na-g   Na wczorajszej wycieczce z Klubu Wędrowca podobało mi się jak zbieraliśmy kasztany i agaty -łupaliśmy rożne kamienie, które mogłem wziąć do domu....
wedrowcy-zapraszajamnSzkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza na pierwszą w tym roku szkolnym wycieczkę: 10.10.2015 o godz. 9.30 spotykamy się...
wedrowcy-u-ksiecia-henrykaDzisiaj byliśmy na pierwszej w tym roku szkolnym wycieczce. Poszliśmy do ruin Zamku Henryka. Było bardzo fajnie, bo musieliśmy zbierać patyki na ognisko....
klub-wedrowca-zaprasza-na-grodna   Szkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy młodszej zaprasza do uczestnictwa w pierwszej w tym roku szkolnym wycieczce: 26.09.2015 o godz....
sprawozdanie-z-wycieczki-klubu-wedrowcaiuyt-oSiostry i brat: Słowami Asi: Na początku wycieczki byliśmy w kopalni złota ''Aurelia''. Wchodziliśmy do środka i pan przewodnik straszył nas duchem...
klub-wedrowca-zaprasz-nnnnn   Szkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca zaprasza do uczestnictwa w czwartej i ostatniej w tym roku szkolnym wycieczce: 13.05.2015r....
sprawozdanie-z-wycieczki-do-zlotoryi    Na dzisiejszej wycieczce w Złotoryi poszliśmy do BASZTY KOWALSKIEJ, rozciągał się z niej piękny widok. Potem spacerem wśród pól rzepaku doszliśmy do...
sprawozdanie-z-wycieczki-klubu-werowca-nTym razem naszą wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzenia Kopalni Cyny w Krobicy, a następnie powędrowaliśmy szlakiem nieczynnych kopalni zwanym...
zaproszenie-na-wycieczke-szkolnego-klubu-wedrowca8   Szkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca zaprasza do uczestnictwa w drugiej w tym roku szkolnym wycieczce: 25.10.2015 o godz. 9.30 spotykamy...
sprawozdanie-z-wycieczki-klubu-werowca-na-zbojeckie-skaly-2… słowami Rysia z kl. 0:    „Bardzo mi się podobało. Najfajniejsza była stara kopalnia pirytu, plac zabaw, "Chybotek" oraz domki z drewna, a legenda,...
zaproszenie-na-wycieczke-szkolnego-klubu-wedrowca1   Szkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca zaprasza do uczestnictwa w pierwszej w tym roku szkolnym wycieczce: 04.10.2014 - godz. 9.30 –...
zaproszenie-na-wycieczke-klubu-wedrowca-1Szkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza do uczestnictwa w czwartej i ostatniej w tym roku szkolnym wycieczce: 07.06.2014...
sprawozdanie-z-wycieczki-klubu-wedrowca-wokol-karpacza-1W piątek ciocia Magda straszyła nas, że w sobotę będzie brzydka pogoda. Na szczęście następnego dnia było ciepło i nie padał deszcz. Wraz z Panią Irenką,...
zaproszenie-na-wycieczke-szkolnego-klubu-wedrowca    Szkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy młodszej zaprasza do uczestnictwa w czwartej i ostatniej w tym roku szkolnym wycieczce:  ...
sprawozdanie-z-wycieczki-do-simovych-chalup-klub-w-dzisiaj-spotkalismy-sie-na-przeleczy-okraj-skad-udalismy-sie-od-razu-do-informacji-turystycznej-aby-zobaczyc-autentyczne-sanie-rogate-stare-narty-plecaki-i-fragmenty-samolotu-ktory-rozbil-sie-o-sniezke-po    Dzisiaj spotkaliśmy się na Przełęczy Okraj, skąd udaliśmy się od razu do Informacji Turystycznej, aby zobaczyć autentyczne sanie rogate, stare narty,...
zaproszenie-na-wycieczke-klubu-wedrowca   Szkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy starszej zaprasza do uczestnictwa w trzeciej w tym roku szkolnym wycieczce: 10.05.14 o godz....
legendy-klubu-wedrowca    Dzisiaj (12.04.2014, trzecia wycieczka) grupa młodsza miała wycieczkę do Borowic, ale i dzieci z grupy starszej też były. Całą gromadką spotkaliśmy...
wycieczka-klubu-wedrowca-do-borowic   Dzisiaj, czyli 12.04.2014 r. byliśmy na wycieczce "Klubu Wędrowca". Zaczęliśmy wędrówkę od przystanku autobusowego przy DW ,,Stokrotka". Szliśmy...
zaproszenie-klubu-wedrowca-na-kolejna-wycieczke3Szkolny Turystyczno – Krajoznawczy Klub Wędrowca grupy młodszej zaprasza do uczestnictwa w trzeciej w tym roku szkolnym wycieczce: 12.04.14 o godz. 9.00 z...
sprawozdanie-z-wycieczki-klubu-wedrowca1     Hej, właśnie wróciłem z wycieczki Klubu Wędrowca. Zaczęliśmy wędrówkę z Przełęczy Komarnickiej. Dwie godziny później byliśmy już przy kamieniołomie w...
relacja-z-wycieczki-klubu-wedrowca1   W sobotę znowu spotkaliśmy się z Panią Irenką i z dziećmi ze Szkoły 707. Wspólnie wyruszyliśmy na kolejną wycieczkę. Spotkaliśmy się przy...